Lördag

Vart och handlat julklappar med Alääx idag, sen bar de av på hockey, förlunda vann med 3-3 Och jo man kan vinna en match där resultatet blir lika, iallfall i mina ögon.
På hockeyn så blev jag tillsagd av en lite skitunge som satt framför oss att lugna ner mej, jag fick damp på ungen, kände bara: Gå hem, eller palla trycket!
Andersson, domare var riktigt jävla kass idag... Okej han brukar va de, men idag var de typ katastof dåligt!

Dagens tumme upp går iallafall till Robin som var snällis idag, jag och alääx fick nämligen åka med han hem från hockeyn. Han & hans kompis satt nämligen på samma saktion som oss, så det var riktigt skönt att slippa pendel & buss och sånt. Linus och frida fick ta pendeln, ÄGDA :D
Blir upp tidigt imon eftersom jag har tävling. Puss & kam skummbanan.

Här får ni en bild på min bror och hans tjej Frida,
Som sagt var dem med på hockeyn idag;


Fick även fota pussgurkorna när vi kom hem, eftersom vi kommit på att de varit tsm allt för länge utan att ha en riktig bra bild på dem tsm:




En sak bara.
jag tycker om frida, hon är en go tjej och hon har ju vart i våran familj nu över ett år!
Hon har vart med den tjejen alltså.. ganska impad av att hon pallat vår skeva familj så länge ändå ;D

men mimmi, du vet att jag älskar dej och saknar dej, och det som var förut, också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0