Fjortisar i stora last...

Alla måste ju ha sin tid i livet att hitta sej själva...
Men usch va trött jag är på alla fjortisar! först kör dem ner huvudet i brunkräm så lagret blir så tjockit så det ser ut som någon skitit dem i facet. Sen, tar dem en KLICK, en fet jävla klick vitt intill näsan vid ögonen... urk?
Sen, efter det klumpar dem ihop så mycket macara dem bara kan och drar på det, efter detta tupperar man håret så det ser ut som ett skatbo, innan du drar på toffsar på dina leggings som orsakar blodförstoppning. sen går dem runt och tror att dem faktist är snygga.. jo visst?

haha . Måste bara få skratta lite åt vårt fuckt up' samhälle som skapat detta.
jag säger inte att jag är oskyldig, men jag var låååångt ifrån värst!

en dag vi drev med denna populära men konstiga stilen:

Det är kul. Jo, men jag minns aldrig att jag tyckte det var snyggt..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

såjävla rätt elin!

asså låter kanske konstigt, men vart fan är världen påväg?

asså, att ha sex är ungefär som att skaka hand för folket i åsa ju ? :S

det är ju sjukt.

2009-09-23 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0