Detta har hänt:

de går sjukt bra med bloggen nu känner jag. men vafan solen börjar titta fram, Maha, den mörka tiden är över och jag har en massa att göra och hinner eller känner inte för att blogga. men jo, nu så.
Hade en fin helg, i fredags var det glasscafe och annat gott med davve,rikard och acke :D senare på kvällen träffade jag en saknad pontus och lite mer senare xD haha så tog jag mej till vitadans för att träffa matildorna, kimmie och julia som hade en jätte fin brasa och mys.
På lördagen hade jag lite folk hemma,  det var trevligt och jag hade kuuul, hade dock inte gått utan min bror som får en extra stjärna då han lyckades se till att några mongos som försökte komma in åkte därifrån ganska fredligt :D Tack alla också :D kul att ni kom <3
Söndagen blev stääääääda, och sen iväg på innebandy, hannas lag vann ! grattis!
Nu är det tisdag... ingen vanig tisdag. Min farmor fyller 68. jag älskar henne, väääääldigt mkt.
Och nu ska jag strax in till kba och fixa min första tattoo om allt går som det ska.
Puss

Jag vet att jag har fina strumpbyxor...
Efter en lång och härlig  lördags kväälll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0