Jag undrar men vill inte veta....

Blir så jävla trött på att vara elin ibland.
Elin victoria Åkeson.
Orkar bara inte vara hon.
Jag vill låtasas, jag vill tro at jag för stunden, kan vara den jag är. Vara så som jag vill att det ska vara.
Jag vill tro att det är pappa som kommer hem när det plingar på dörren.
Jag vill tro att det är Joz som jag gråter hos när jag sitter ihoppkurad i min säng.
Jag vill tro att Mimmi och jag ska gå på samma skola efter nian.
Jag vill tro att jag aldrig kommer flytta från Kläppa, från alääx & klara.
jag vill tro att det är du ringer så fort min ringsignal sjunger pussycat lite halvt doft.

När jag vandrar ner mot Skitiga Åsa en solig dag, med walking in sunshine låten på högsta volym i öronen.
Då kan jag tillochmed lura mej själv.
Det är skönt. Det är bra.

Kommentarer
Postat av: julia

kram till dig!

2010-04-29 @ 16:57:07
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0