valborg!

Kom just in. Borde verkligen gå oh lägga mej, ska upp vid sju imon och spela badminton.
Vilket jag också gjort idag. Gick K-A-S-S-T ;)
Iaf, simonebabe hämtade upp mej efter middagen och vi begav oss en bit ner för backen till Bega.
blev irriterad över folk som bara vill förstöra. Att ringa polisen är ju bara dumt, eftersom det ( och nej jag säger inte det bara för jag inte kan säga ngt annat i bloggen, utan för att så här var det) var en lugn tillställning och folk var väldigt sammarbetsvilliga, höhö. förutom de offer som inte fick komma in som ringde dådå. 

Och de faktum att polisen dyker upp två timmar efter någon faktiskt ringt dit dem var ju lite skevt...?
oroväckande tillochmed. Tänk om man verkligen VILLE ha dit dem liksom...
Men iaf.
Som sagt borde sova.
Men är arg, är glad, är glasssugen och inte trött.

Har sett idag, något som jag levt i länge och något som jag upplevt med helt andra ögon.
Det fick mej att känna mej patetisk där jag försökte hålla koll på vart och vad mina kära vänner tog vägen eller gjorde. Trots allt stort hus, med en del folk i liksom.
Och att se vissa...
tappa respkten om sej själv och andra så lätt. Är ju bara skrattretande och sorligt.
Jag snackar inte om att skratta åt en prutt så man inte kan andas, eller att någon tappar balansen när dem står och pissar.
Utan jag menar när man kallar någon man håller kärt för hora och menar det man säger, eller När man utan någon respekt för vänskapen man har, sliter sönder varandra med ord, beskyllingar (stavning?)  och gör saker som man aldrig skulle gjort en annan kväll...

Man känner sej lagom maktlös när man försöker pyssla ihop en gräsallergicker med en gräsmatta liksom.
Som i vanliga fall är helan och halvan, vilket gör det hela, Ännu mer utestängande. Det är inget, eller ingen som kan nå eller förstå de dem skrattar åt, eller de dem bråkar om.


Nu har jag klagat färdigt på dagens ungdom- som jag själv tillhör, och därför känner att jag inte förtjänar den glass jag nu trycker i mej...
så nu ska jag iaf sova.




uppd. Varför kommer inläggen upp dagen efter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0