jävlar va trölig min blogg blivit känner jag, inte ens jag vill läsa ;)

Jag kommer sakna er alla så jävla mycke,
vi hade kunnat gå kvar ngra år i mitt tycke.
Fast livet måste ju ta någon vändning,
även om jag inte gillar denna förändring....
det är Snart dags för en ny grej,
det börjar kännas helt okej.
kanske blir det tillochmed bra,
eller så känns det bara så idag?
Ska ladda för tre nya år,
hoppas allt detta går.
Ny skola, ny stad, nya vänner,
Kanske tappar dem jag redan känner.
Kanske slutar det med att jag går ensam där,
men skit samma jag ska ändå klara det här.
För tre år är allt som är kvar och dem ska spänderas i en pluggsal
Men tre år är det värt, sen ska jag göra mina egna val.

08-09-10



Kommentarer
Postat av: karin

snygg blogg har du iallafall!! :)

2010-08-03 @ 20:18:38
URL: http://krriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0