Hon om någon, förtjänar det bästa.

Klara Gattbro.
Din styrka går inte att beskriva.
Du är en förebild, en männsika som slåss för vad du vill.
Det finns ingen som kan komma upp till dej. För bara att se när du går på skolgården sätter dej i en nivå som ingen når. Älsklingen. Jag kan inte veta hur det känns alla gånger, jag kan inte säga att jag förstår. Men jag kan säga med handen på hjärtat att jag finns här för dej om du vill. Jag kan säga, jag kan lova dej att för mej. Är du bra som du är. Du är värdefull och älskad som du är. DU behöver inte ge något, allt jag vill är att du tar emot<3
kanske att  det är svårt , bara en liten del iallfall. För det finns folk som bryr sej. Dagarna vi är med varandra , är alltid minnesvärda. Allt vi gjort bär jag med mej. Varje gång du säger jag finns för dej. Blir jag berörd. För jag kan inte fatta att du lägger ner energi på mej, men du ska veta att jag är otroligt tacksam. Och även fast denna text är långt ifrån rättvis. Klara fina ord förtjänar du HUR MYCKET som helst. Och jag vet att texten inte är den finaste, eller speciellt bra skriven, jag vet att jag egentligen skriver den försent. Men vad gör tiden om hjärtat alltid kommer känna det samma?
Jag älskar dej. Och jag hoppas att alla dem som svikit, alla dem som sårat får ångra sej som fan! för dem vet inte vad dem missar!? Dem vet inte. Att du är en vänn alla vill ha. Att du är så bra.

puss

Kommentarer
Postat av: Klara

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! <3

2010-02-14 @ 13:26:42
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0