Jag har torra läppar :(

Hej nissar!
Just nu sitter jag nergosad i soffan. Skönt.
JennyBenny åkte just hem, vi har degat ett tag hemma hos mej efter lägret nu.
Vi har räknade ut att vi hade tränat 12 timmar av 24, det är sjukt?  xD Haha, och vi båda har värsta träningsvärken och går som om vi vore tanter på 78+ eller nått ;) haha!

Jag känner att jag har så otroligt mkt att skriva om. De senaste sju dagarna har varit...
Helt sjuka! på ett bra sätt!
Jag har fått uppleva något helt nytt i mitt liv. Jag har fått träffa nya människor. Jag har dansat så jag fått kramp. jag har lekt "brobro breja" på stationen i falkenberg, Jag har firat nyår med bästa Alääx, Med mera!
Och jag är skrovtokig just nu egentligen! Men mamma har just fått igång singstar för sörsta gången på typ ett år, och detta kan jag bara inte missa. Så vi hörs den. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0