Jobba på elin.

Jag har just skrivit första raderna i träningsdagboken, undrar hur länge jag kommer hålla denna hårda disseplin som Alexandra har satt upp. Nu kan jag räkna med :
Måndagar: badminton
Tisdagar: Backträning eller gym
Onsdagar: badminton
Torsdagar: badminton
Fredagar: fotboll (om latisen orkar )
 
Helg: badminton, eller inte beror ju helt på. Annars gym på sön.

Men orka att jag skriver det här, vem bryr sej liksom... jag skriver de typ för att inte få dåligt samvete när jag inte hinner med plugget.
Nu är jag svinit trött, ska upp tidigt imon eftersom jag är elevrådsordförande och ska planera inför möte under dagen. Pussar och kramar.


Trött och sleten elin just nu.
Men tumme upp för en braig träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0