Trust me baby....

ingen vet varför eller hur, var eller när.
Inte jag heller.
Jag vet att vi är olika, jag vet att vi ändrats... nej. utvecklats, upplevt olika saker.
kanske är vi inte alls lika bra ihop som var för sej, Kanske helt rätt. Va fan vet jag egentligen?
Jag tänker inte söka efter svaret, jag tänker inte undra för att jag vill veta. Jag tänker leva.
Jag hoppas att livet erbjuder mej en lösning, så det kan funka alltihop. du&jag.
Men fram tills dess, tänker jag inte hoppa jämnfotta för vad som kanske kan bli, eller för att jag inte har ngt som "tynger" mej.... jag tänker le, över att jag kan, tänker leva, en dag för sej. Hoppas du följer med.
Vi har sagt det som ska sägas. Sen vet ingen hur det blir.


Men bra ska det bli. Vad som än händer, nu, så ska jag göra det till något bra.

POSETIV TJEJ!
hejdå.

Kommentarer
Postat av: julia

sv; min header är ganska ny, tack så mycket!

dina texter är värda att läsa och man tänker efter när man har läst dem. pussis <3

2010-06-24 @ 11:34:25
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0