Dags för förlorad sömn !

Puh, är sven trött. Fattar inte hur jag lyckas orka sätta på datan och komma ihåg lösen ordet och sånt...
Igår sov jag , INTE MKT. hade så jävla ont överallt. Rygge vek sej, benen kröp och krampa, usch.
vakna upp och var som ett spöke, najs.
Idag har jag iaf spelat match 7-0 mot fjärås, göttans!
När jag kom hem, lyckades jag komma iväg med darling (alääx) och ta första doppet i havet. BRRR
Nu är jag kall, och ser i kors. Bildbevis på doppen ikväll, är på min telefon som vägrar lämna ifrån sej ngra bilder.
Imon blir de Malmö till kalas hos moster, och på kvällen blir de girlsnight, kommer bli fetttttt.
Nu somnar jag, pusss
Min fina moster och kusin !

Kommentarer
Postat av: Anonym

update? :D

2010-06-08 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0