Lördaaaaaah

Har legat och gosat med min pepsi hela morgonen. Duschat och lite smått och gott nu med.
Kalas snart, tårta är gott.
Gör mej lite sådär iordning :)
Har kört igenom håret med olivolja, gör allt jag kan för att rädda det just nu, plattpermanentning skriver jag som ett stort NO ! ;)
Tips:
Borsta med få tag, helst inte alls och inte i blött hår. dra fingrarna igenom ( önska jag hade lagom tunt hår )
Skölj håret med kallt vatten innan du går ur duchen, får det slett och samlat.
Blås inte håret. Inte utan värme skydd iaf.
 
Olivoljan gör så att ditt hår får starkare form, är mer samlat och samtidigt vårdar det dina toppar. Fett najs.

Kommentarer
Postat av: you know who ;)

Va vore vi utan våran olivolja ?! ;) <3

2010-11-28 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0