Rostig

Bowlade med la familja & Calle, inte kul att Calle ägde alla ganksa mycket, Linus tod detta ganska hårt...
Nu sitter jag hemma hos pappii, på Jeppes data, den e seg. Jag e seg...
Vill stryka under att gårdagen va bra, jätte bra. Hade många skratt med vännorna, en välbehövd kväll inför skolstart snart igen. Mina godingar gav mej mer snuva och en massa kärlek.
Imon äre serien. Hemmaplan. Nice. Är snorig och låter som en brumbrum i halsen men de är gött!
Jag har ett bitmärke på armen. Det gör ont. Men jag ser nog ganska hård ut... eller inte.

Ska käka tacos, gott! JUSTE, BästaFavoritenFarmorÅkeson är här och livet kan inte bli bättre?!

Mycket nöje


Då, nu & föralltid. glöm inte det <3


Så jävla fins brudar !


 " helt galen, galen i dej " <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0