Mest för din skull carro !

ledigt idag med, gick upp och tänkte jobba, blev inte så mycket jobb, men var iallafall där och krama min goa extra farsa ! Gick hem till Mimmsan efter jobbet, snacka om att det va ganska dåligt länge sen ;) Men vi käka choklad och snacka i mun på varndra för att hinna säga allt som inte sagts.
Nu har jag käkat blodpudding, urk, men nyttigt.
Ska träna i varberg klockan åtta. Ganska jobbigt, min näsa slutar inte rinna, men ah.

Och här mina damer och herrar, här har ni den kortklippta elin.
Och nej egentligen bryr jag mej inte om vad ni tycker...
men hur ser det ut?

Känns lite "tomt" än, fast får jag dra på mej men halsduk och en mössa då&då känner jag mej faktiskt riktigt hemma i det korta, lite fräckt sådär, eller? :D
Jävligt bra jobb amanda gjort iaf, hon kommer verkligen lyckas med sin karriär! Klippte mina brosch snyggt idag med <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Aw söting!! men shit, det va verkligen hur fint som helst!!!! <3 Du passar verkligen i det! :D Längtar att få se det irl!

2010-11-16 @ 18:55:46
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Tilda och Alma

Du var jättesöt!! Hoppas vi ses snart kramisar

2010-11-16 @ 19:46:51
Postat av: jenny

SNYGG! :D

2010-11-16 @ 23:12:34
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/
Postat av: julia

SNYGGGGGGGGG!!!

2010-11-18 @ 18:54:24
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0