inte en vanlig dag idag ! ;D<3

AlexandraAntblad är:

  • Den klantigaste personen jag känner <3
  • Framtidens största, absolut bästa sångerska!
  • Sämst på att svara i mobilen!
  • Nog ändå bra på att baka ;)
  • Ingen bra moppeförare...
  • Men en hyffsad gokart körare!
  • kan dansa som en galning !

Alexandra Antblad är även den person jag känner, som bär ett hjärta av Guld. Som tar hand om allt och alla! Hon tar platsen i mitt hjärta, och jag skulle aldrig klara mej utan henne! Hon är natten, dagen, solen, och månen! Hon är allt det vackra man kan vara och mycket mera! Hoppas du förstår det!
Älskar dej högt! Älskar dej något sjukt! Utan dej finns ingen mej. Så är det!
Ha BÄSTA dagen, det förtjänar du!

Grattis på 16års dagen Alääx! <3


Kommentarer
Postat av: D

Hon är sjukt grymme bra(Y)(L)

2010-09-11 @ 23:22:32
Postat av: Anonym

ELIN DU °R DEN B°STA OCH KOMMER ALLTID VARA! °LSAKR DIIG Sà OTROLIGT HùGT ! <3333



utan dig finns inget jag <3

pussssss ! saknar diiig ! <333



2010-09-13 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0