3-3-3-3-3

Packar, det går långsamt framåt. Imon klockan kvart i åtta är det samling vid IP. Där börjar vår resa mot SPANIEN! Åh så härligt det ska bli ! Med sol, grönt gräs och goa tjejer! :)
Bara för det kommer det säkert vara mulet och regna ngra gånger under de fem dagarna vi är där ;) Men skit samma! ;D
När jag nu packar, prövar jag ngra av förra årets bikini. Och tar fram lite andra sommar kläder. Fyfan vad jag längtar till GREKLAND också. Mindre än tre fucking månader. Vill dra nu! :D
Cicci & jag (kanske tossan?) Kommer köra favorit i repris. Såååååå, ja, mer behövs inte säga. Funderar på att ta fram den stora mappen med bilder där ifrån och sätta ihop en film?! ÅÅÅH.

Snart kommer dea hit. Love! Och ellinor har jag redan träffar en snabbis. Lovelyyyyyyyyy'
Måste även tala om att igår sa han det själv, något om att han var värsta hemmafrun...
Ja, en söt sådan, som kan baka bullar, Det är vet vi ju alla att du är, älskling.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0