Gilla lägeeet'

Sitter i ett alldeles perfekt uppvärmt hus.
Är hos farsan, och jag som jag sagt innan, gillar huset, läget och grejen med att vara här liksom.
Har bränt snoken,
Och idag på matchen ägde vi helt okej och vann matchen med 10-2. Och Elin Åkeson lyckas hänga ett. Ganska maffigt ändå... alltså inte skottet, men att få göra ett mål, sånt e skoj.
Kollade på Herrana sen, min fjutt spelade. Duktig kille, men tyvärr förlorade dem.

Alltså, läs och gilla det. Även om det kanske inte står något egentligen kände jag.

Nu ska jag äta en tallrik köttfärssås och spagetti, dega i soffan med farmor och jeppe, sen senare får jag skjuts till min kärlek. så som det ska vara.
BTW, innan jag drar, har en bild på mitt rum här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0