Hejsaaan !

Hur gött har det inte vart att sova middag nu i två timmar? Så fett värt.
Har vart på läkarbesök på IFK kleniken. Och efter det sket jag i att åka tillbaka till skolan, var för trött....
Men vet ni vad!? För en gångs skull kom jag hem med bra nyheter från läkarbesöket! Var där angående min handled och knölen jag har där. Den ska bort nu! :) Dem ville operera redan på tisdag om en vecka alltså... men fick ändrat de, eftersom jag åker med Åsa Damlag till Spanien nästa torsdag var det inte så bra, p.g.a infektions risken. Så Tanken är den 20 april. Vilket också är väldigt snart. VÄLDIGT SKÖNT.
Iaf, blir träning i varberg mot kvällen, Nu sitter jag och färgar lite hår serru. Ska laga lunch, (det vill säga, Mackor&Oboý?) efter det är klart. Tjadå.


Egna färgmössan på !

Kommentarer
Postat av: amanda

vad blir det för färg nu då? :D

2011-04-05 @ 14:55:50
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0