let me entertain you

Alla bortförklaringar är dåliga.

Jag är aldrig hemma, jag sover för lite, jag gör för mycket och andas för lite.
OCH vet ni vad? Jag älskar det.
I fredags, var det Skola,KompisPannkaksBreak,Innebandy,Calle.
I lördags va det, Calle,Oskar&Ellinor,fest,Calle.
I Söndags va det, Badminton, Calle.
Idag var det skola, Ullared, träning. Jag har inte vart hemma mer än jag måste, kanske äta lite, sova lite.
Jag har inte varit ensam, och jag har inte slösat tid på att inte göra någonting.
Jag blir ibland så trött under sånna här perioder att jag funderar på om mia ben verkligen bär mej.
Men jag är lycklig. Så.... Sålänge mina bär ben, lär det se ut såhär.
Undviker min säng något också, hamnar hos alääx eller calle rätt ofta, hehe.
Imon, Läkarbesök, Träning,Alääx+plugg
Onsdag, Skola, Sandra, träning.
Torsdag, Skola, träning (endast?!)
Fre,Lör,Sön, INFLYTT.

Så nu kan alla som bryr sej, sluta peta i näsan och bara tycka att jag är en person med mycket saker att göra, men för lite tid. Okok?
Det är något jag gör, något jag gillar, något som kommer gå över ;) !

Och varför skriver jag ner min veckoplanering på min blogg?!??!
För jag har inget annat, (Åjo, massvis egentligen) att skriva om... höhö.

Juste en sista grej. Tror det är våran dag idag älskling? <3
Du är något av det bästa som hänt mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0