Ni tror ni vet.

hej alla. fem, eller nått.. haha.
gårdagen var mycket rolig, började med middag hemma hos Mimmsan, vidare till Amanda och sen hem till mongot för att sova. Nu är jag hos pappa. Fast just för stunden så är det bara jag och huset. Det är skönt. Ska jag inte ljuga om huvudvärken som ligger lite doft där och stör mitt humör imellanåt. Men Iaf, har legat ute i solen bredvid min bakfulla bror och hans tjej. Gött. Och har vräkt i mej vaniljsås och en klick paj. heeej beach 2011 (stavas det så?) ha. Vem bryr sej...
Jag har lovat att stanna på käk, så gör det. Blir sen hemkörd till kissen. Lilla Pepsiiii. Håller tummarna på att alääx kommer hem idag, och på att klara känner för att orka med en promenad med mej sen. Men vi får se.

Jag vilar nu.
Det är bra.
För imon, blir det match, farmor kommer, och jag ska förberedas inför operation, med ducsh, skrubb och mat.
Och på tisdag är det dags. ska bli gött att få det gjort... är det okej att va lite nervös och så? De ska ju trots allt BARA skära upp min handled, inte så illa ju.

jaja. hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0