måndag!

sen jag kom hem har jag storstädat mitt rum, forfarande inte klar...
haha kan ju bero på att jag hela tiden avbrter mej själv... haha ;)
har tränat fotboll, fixat naglarna, och mitt i allt kom jag på en skoluppgift som MÅSTE in innan onsdag som jag fick slänga ihop. färdig nu, men puh, ganska smockad kväll det blev, (jag som va ledig?)
jaja, tror min älskling kommer snart, Martin och han hämtar mej så sussar jag hemma hos honom inatt. love.

sålönge sitter jag kvar här på en gosig matta framför Tv:N i simones pyjamas , lånar den, illgo!
och brasan bränner gott i ryggen bakom mej, mmm. lite julkänsla tror jag! :D<3


Kommentarer
Postat av: julia

åhå, det sista låter/ser väldigt mysigt ut. fin är du också. <3

2011-12-20 @ 12:17:11
Postat av: A

Älskar att se dig le!

2011-12-20 @ 12:47:45
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0