Ni får faktiskt mitt hjärta att smälta lite !

Nu är jag i skolan precis kollat lucia, dem va grymma ! Är dock cptrött nu... försov mej så fick göra mej klar på tio minuter i morse !

Men igår hade vi avslutning för de andra grupperna som jag är ledare för :) mina små goingar va så grymma i sina tomteluvor och glitter !
Blev jätte överraskad av några tjejer som kom med presenter (skit snygga armband), blommor och choklad till mej ! Blev nästan lite ledsen i ögat ! Tack busungar <3 ( även fast vissa kanske trodde dem skulle få slippa fysen nästa termin, kan ju säga , bra försök , men glöm det ;) <3 )
Här är lite bilder på mina lyckospridande goingar:

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0