Varför ska man ha en knäckande rubrik ??

... När man egentligen inte vet varför eller vad man ska skriva ...
Jag har ingen aning. Men jag tycker det är skönt att ordblajja. Att bara knappa med fingrarna över bokstäverna och bilda ord efter ord.
Trycket över bröstet ligger högt upp ...
Jag dansar och sjunger i skolan med min braiga vän Sandra , och för stunden glömmer jag av att ha ont liksom, skönt.

Men så fort jag blir lite trött, så smyger det sej på en. Kanske har astma ?? Usch , vet inte . Men vill bli av med de iaf .

Inställd matte lektion, asgött.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Jag som alltid fylls av värme inombord när jag ser dig!

Stanna upp, andas och känn efter. Det är det viktigaste.

Du är så fin Elin. .Glöm inte det!

2011-12-06 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0