"Carl-Bamse"

Haft ett intressant samtal med min vän idag...

Sitter nu och funderar på om du förändrat mej.
Funderar på om du fått mej att se annorlunda ut i någons ögon.
Undrar om någon tycker jag blivit annorlunda...
fast funderar, men vet.

Förhoppningsvis är jag kvar även för er.

Jag vet att jag är kvar.
Helt medvetande om vad jag säger och gör,
oftast.
Okej,
vafan kärleken gör väl för fan vem som helst några snepp dummare? Eller?
Och vet ni, jag bryr mej inte så mycket om det nu inte är väldigt illa för någon jag älskar.
Vilket jag hoppas dem skulle talat om då.
Det skulle dem.
så nej.
Så nej,  Jag bryr mej inte.
Inte vad som kan tänkas om mej, eller sägas. inte ett dugg
Nix.

Jag är bara jag, fast en bättre jag med dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0