Fool for love.

Bring it on.

Jag kan också spela, fejka och låtasas lika bra som ni, vänta ni bara !
Maha, sitter och diggar till goaste låtarna, solen lysser och jag ve att jag borde gå ut...
Men är så sjukt trött... så tror jag ska sova en stund nu innan träning, rätt gött.
Borde även hinna städa rummet i och för sej. Jo, det är redan stökigt igen.

vad mer ska jag informera om. Det är 23 idag.
På fredag ser det ut som det blir lite fest, och på lördag lite tårta kanske en bio & middag, söndag klipper jag mej. Spelledig och så :)

neppp, så tråkig är jag. hejdå


Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar dig vid skåpen, vart har du tagit vägen? eller matchar aldrig våra raster längre..?

2011-02-23 @ 16:25:11
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0