Igår 16, idag 17 !

HejHopp Gummisnopp!
Sitter på svenska, skriver novell och det faktiskt svin kul :)
Dunkar musik i öronen.
Bror min hämtar mej efter skolan, lite lyx blire allt på födelsedagen!
Blir gott käk, massa småttis gott och förhoppningsvis lite tårta ikväll !
Fick en helt underbar bok av Ellinor, så jävla go är hon, HAHA!" ASSKÖN BOK !
Och Klara, min lilla pudding, hon kommer med engelska böcker, jätte söt! Hon stödjer mej i allt!

Har inte kollat facebook. Vågar inte ;O
Kikar när jag kommer hem. Nu:
mindre blogg mer skriva.

Softar najs på min dag och ser tillbaka och fram till sommaren.


Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTTTTTTISS!!!!!!!!! :D Hoppas du har en kanonbra dag! :D

2011-02-24 @ 16:10:40
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0