När vi säger kanske, menar vi nej fast om ett tag ?

Vinst, Ohyeah!
Efter matchen blev jag avsläppt hos familjen evans. Fint att komma dit igen, kollade på solsidan och va allmänt degig i soffan. Kom hem och vräkte i mej käk, popcorn och lite godis, (vad hände där liksom? :O )
Haha, och juste, igår räddade min ängel mej, hon kom över och sov här, skönt att inte va ensam :)
Nu börjar nästa vecka snart, känner mej redo... för stunden iaf :)
Och nu kan jag ÄNTLIGEN säga på lördag. inte om tvåå veckor inte om tre, inte om en och 2 dagar.... utan, på lördag. hihi. okej, så jag går runt och tänker och säger på lördag ganska ofta, men vem fan bryr sej? ;)

Denna svartVita var grymt oskarp,  lite som jag. Men älskar't .
Skynda dej hem nu.


Kommentarer
Postat av: julia

ååh, så gulliga är ni.

jag vill också vara kär...

puss finis

2011-02-28 @ 20:10:02
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0