♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

Tycker det är förjävligt att glömma sina nycklar. Det upprör mej fan! HAha, för det suger.

MEN något som också upprör mej, eller kanske mer stör, är hur tjejer och killar kan tänka så olika!
Om tjejer skickar ett hjärta i ett sms, eller får ett... så kan det seriöst vända upp och ned.
Medans killar, sänder iväg hjärtan för att det är trevligt. I detta läga, finns det inget som är fel eller rätt... Tycker bara det är synd att vi låter ett sms, spela så stor roll, en symbol. Det är väl tänkt så att det ska va menningarna vi säger eller orden vi skriver som spelar roll?!

Sedan kan jag säga att i vårat kompis gäng, så täcker man upp för varandras misstag. Alltså vi tjejer, (jag drar inte alla över ett sträck, inte killarna heller)  Om någon av brudarna gör ett hål i vägen hemma hos mej, klart jag säger till mamma att det va jag liksom? Om jag får en fimp på min klänning, säger jag fan, och sen va det bra med det liksom ;)
Killarna tänker annorlunda här. De flesta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0