Mitt TvåTusenTio

Vinter 2010



* Snön täckte större delan av husen uppe på kläppatoppen
* Jag åkte till Fjällen som alltid, med familjen, Frida & AlääxDahBäst. Denna resa total ägde !
* Jag fyllde 16 bast.
* Hade grymt kul på ett par danskvällar, mot kungsbacka va det va? ;)
* Var iväg på roligt men slitsamt jobb med Joz.
* Stanna en natt i Halmstad med lagom sköna killar Hampus & Anton.
*
Drog till Branäs med grabbarna Åkeson & farsan.
* hade en oförglömlig kväll tillsammans med två stjärnor i mitt liv, Aläxandra.A & Mimmi.L


Vår 2010


* Solen kom fram, vi drog ner till platsgräset, och lämnade tjockjackan hemma!
* Vi drog på en skojsi klassresa till stockholm
* Blev med dragen på en galen natt med goingen Hanna!
* Bara va allmänt coola i min stuga.
* Festa lite lagom
*
Solen gav kraft, in mot stan, Fikade X antal ggr med bästMimmi.
*
PåskAfton, go!
* Lät lovet gå ut på att träffa nära och kära vänner!


Sommar Of 2010



* Gick ut 9:an, hade en grym avslutning och Bal.
* Grillade tusen gånger på Åsas stolthet och skam, Vitasand.
* Var i Nyhem & firade Midsommar med AlääxDahBäst!
*
Drog med mopparna, i spöregn till falkenberg!
* FESTADE GALET, i grekland, på stranden, hemma & hos polarna!


Höst 2010



* Började Gymnasium....
* Tittade fotboll med stort gäng på Åsa IP
* Firade AlääxDahBäst med GOCART !
* Var sanna Frölunda hejjare.
*
Tog hem min prinsessa Pepsi
*
Såg till att partykvällarna höll hög nivå i åsa!
*
Linnea drog hem folk på en gokväll
*
Klippte av mej håret.


Kommentarer
Postat av: L

underbara du

2011-01-07 @ 09:37:12
URL: http://linneazdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0