En Stjärna - Simone Nordström

Ni vet att jag snacka om en ny kategori`? Den som skulle heta en stjärna ?
Här är dess början. Nu när jag har lite mer tid än vanligt (eller iaf är det menningen att jag ska ha mer tid) så tänkte jag dra igång med detta. Känner mej motiverad, och ärlig som dagen just är idag!
Därför får min första stjärna här i bloggen bli: Simone Nordström.

Simone.
Du är tjejen jag alltid velat vara. Jag vet inte alltid varför... Men oftast gör jag det. Och det är av den enkla anledningen... att du är dej själv. Och att det räcker.
Du glider runt, med en utstråling, inte många äger, och ett utseende så vackert att jag inte vet vad.
Och alla vill antingen vara med dej, eller vara som dej. Avundsjuka eller glädje, allt grundas på att du är så otrolig som människa.
Första intrycket av dej kommer alltid vara WOW.  I allas ögon. jag är avundsjuk¨på dej.
Och för mej nu då.. min stjärna. Så är du den, riktiga tjejkompisen. Som fattar... som inte bara säger, jag finns där. Utan faktiskt är där.
Du är den som jag vet skulle ta hand om mej i alla lägen och göra allt.
Du skolkade med mej, och idag, tar du på dej min ilska när jag behlver vara arg.
Du är den jag inte vill lova något om våran framtid, för det behövs inte. Den står redan skriven.
Du kommer vara den bästa brudtärnan, och gudmor... du kommer vara den coolaste 60plusaren och den som vågar le på min begravning, För du vet att jag haft det bra. Du vet vad som gäller.
Du kommer alltid vara pluset i kanten på min närvaro, och en stjärna som lyser för mej och med mej.
Tack Simpiiis.

Du är asgrym.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0