Önskelista 2011


Egentligen skulle jag nog bara behöva önska mej pengar, till det där jävla körkortet...
men hur kul är det liksom? ;)
här kommer lite annat som tomten gärna får komma med... mamma

  • Pyjamas, (shorts + t-shurt)
  • Mjukis byxor, (mysdress?)
  • Stickad tröja, normal lång.
  • Kamera, party size.
  • After egiht ( MUMS?! )
  • mobilficka att ha runt halsen.
  • Pengar... till körkort, yeah!
  • Fotoramen har en mening : KOMPIS FOTO,
    en beställd tid hos fotografen där vi kan ta en bild på oss alla!
    önskar mej även en ny perfym, börjar bli trött på min gamla typ, men vet inte vad jag ska prova nu?....
    och denna boken!!!!!:
    alla borde önska sej den.... <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag önskar mig också en kamera! :) ett tips är den som jag också önskar mig:Nikon p300, är en kompakt kamera men samtidigt asgrym :D Inte så hög i priset heller :D Hihi, bara ett tips <3

2011-11-29 @ 13:37:43
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0