1 år & 1 månad

Den är faktiskt ritkigt bra:

Han har glasögon & fluga,
För honom kan jag inte ljuga.
Han har lite speciella fötter,
Och han känner till mina röttna rötter.
Han brukar ha munnen öppen lite så,
Han är fin från topp till tå.
Att hjärtat rusar iväg så fort han ler,
gör bara att jag älskar honom ännu mer.
Att han ständigt måste bädda om & Klaga på mitt stökiga rum,
Det gör mej galen, det gör mej kär, det gör mej dum.
Allt för sällan förstår jag det här,
jag är så jävla kär.

Han har färglada sockar och snusar i smyg,
Runt han, kan jag ibland bli nästan blyg.
Han kan damsuga och stryka, en riktig man,
Jag försöker va mitt bästa jag så mycket jag kan.
Men det bästa med Honom är att även när jag är kass,
Så ger han mej kärlek i stora lass.
Är du också korkad eller varför jag?
Äh, skit samma, låt oss leva idag.


Kommentarer
Postat av: D

Fint!!

2011-10-04 @ 12:51:29
Postat av: amanda

Älskar den dikten, stört fint par hörni! puss på er! :D

2011-10-04 @ 14:04:47
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ni är så himla fina ihop !

2011-10-05 @ 18:53:10
Postat av: Anonym

Kan inte bli bättre!!

2011-10-05 @ 22:50:19
Postat av: julia

finfinfint!! ni är ju världens sötaste par. love <3

2011-10-06 @ 22:09:33
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0