Cp

Vad hände med att alla slutade va så flitiga att kommentera? Hade ett helt gäng som gärna delade med sej om va de tyckte om de jag tyckte! Så har min blogg blivit extremt ennu mera tråkig, eller va hände? Känner i och för sej att första alltenativet stämmer in... Fy va värdelösa "detta har jag gjort idag" inlägg som fyllt upp min innan mer känslofyllda blogg... Visserligen ofta deprimerade texter, men ändå hyfsat ärliga för stunden om man säger så ! Eller typ som den texten jag la upp nyss. Va vill jag liksom? Höra applåder eller?! Åh stör mej på mej själv, Hejdå .


Kommentarer
Postat av: Elli

Skulle inte vilja leva utan din blogg och dig!

2011-10-04 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0