Friidag!

Ett morgon inlägg :)
har lite lyx här och ska bli hämtad med bil idag , najs.
Två lektíoner som alltid idag, och om tiden finns hade jag tänkt kika in på Mandis praktik idag! :D
Ikväll ska jag käka pizza med brudsen, det ska bli mysigt!
Och sen sova tidigt. Imon drar serien igång, och jag blir upphämtad 8.30 i frillesås för att åka till gbg.
Med A-laget btw. Hehe, riktigt gött ! :D<3
nu ska jag nog bara vila en stund i min fortfarande rätt uppvärmda säng.
hejddå :D

HEl svart idag! även naglarna igen (ååh svartanaglaar!)

Kommentarer
Postat av: amanda

svarta naglar är så snyggt, du med för den delen! love <3

2011-09-23 @ 12:54:14
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0