Antar att jag kommer ångra detta inlägget imorgon ...

Men usch vad ledsen jag blir.
När mitt lag som jag alltid stöttat och stått upp för. Som kompis och spelare... Inte gör det samma tillbaka. Jag har spelat med några utav er sen jag va 4 år gammal , och ni vet att jag räknar mej själv som en i laget, trodde ni gjorde det med. Har ju ändå sagt rakt ut att jag inte spelar på vintern men är ens fullt ut från våren och framåt.

Jag hade tackat nej, för jag hade aldrig orkat... Och om jag hade orkat, visst jag hade kunnat fråga själv.
Men jag trodde ju självklart att man bjöd in sina lagkambrater, att inte alla kanske gjorde det är ju inte svårt att fatta, dem känner inte mej, vet inte vem jag är. Men vissa gör det, men de räcker ju inte.

Jag tycker detta är skit dåligt och funderar på om de är värt att spels i ett lag man inte är inbjuden till, kanske borde köra badminton hela året runt ist. Kvälls tankar, ärliga och hårda kvälls sanningar.

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0