Skapar nya proffs , japp!

Sitter just i stunden i tingberget !
Som tränare idag :)
Det kan va jobbigt, att alltid komma med nya saker och alltid vara positiv, alltid tjata på samma personer att vara tysta när man pratar...
Men oftast trivs jag bra! Jätte bra :)
Jag gillar att forma nya spelare , på de sättet jag tror kommer passa dem bäst !
Det är inspirerande !

Imon är en helvetets dag!
Börjar med natur prov och sen fortsätter dagen med helt onödiga och tråkiga lektioner till klockan tre , så jag går dirr till körskolan för dubbel lektion och sedan efter det en teori lektion, puh. Blir trött bara jag skriver de !

Jaja, tur att jag ska få va med bästis sen , och att jag kan götta mej med sånna här konversationer !
(tru story btw!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0