orättvist

sitter i soffan hemma och pluggar, blev ingen träning ikväll. för mkt plugg. dö typ.
hehe, ne men va uppe klockan sex och va på praktiken från sju till två idag, och det va väldigt mkt idag, så är helt slut i både fötter och huvud -.-
menmen, hann sova ngra minuter på älsklingens bröst innan (den tönten va ledig och stannade hos mej när jag gick ibäg imorse) så är väl lite piggare, typ? jaja, plugg nu. Men snart dusch, är äcklig, usch ;) och sen övningsköra en sväng med jonas, :) imon börjar jag lite senare, har tvåskifts dag, jobbar 8.15-10 och sen 15.-20 hehe så de är lite mkt :)
men ja.
nu ska jag sluta skriva massa onödig skit och återgå till plugget.
en bild som gör mej glad, (haha) från min 18års dag.

Kommentarer
Postat av: Mims

Fiiiiiin bild!!!!!

2012-03-05 @ 22:19:53
Postat av: julia

finizar!!

2012-03-06 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0