Svaren

1. Vad är speciellt med dej?
Ja du, vad är speciellt med mej.
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på detta, har funderat en stund men kommer inte fram till något bra svar...
kanske bättre att fråga någon annan vad som är speciellt med mej? ;)

2.Vem skulle du vilja vara om du fick vara någon annan?
Min katt, Bella. Hon bara äter, sover, softar, leker och har det bara grymt. vem vill inte va en katt lix? ;D

3.När trivs du som bäst? Varför?
Det finns många svar på den frågan!
Men när lyckas göra någon glad och lycklig då trivs jag som allra bäst i livet.
Sen är jag nog väldigt ofta på platser som jag trivs BÅST på också, som utanför mitt hus, med Alex och klara efter kvällspromenaden, på fotbollsplanen med MINA tjejer, på badmintonbanan, i min älsklings famn, runt bordet med tjejgänget... i mammas bil. haha massor!<3

4. Favoritmusik? Varför?
Fronda, för hans texter är så smarta och oftast tragiskt sanna faktiskt ;)

5. Om du vann 100 000:- vad skulle du göra då?
Jag skulle sponsra PINGSTKYRKAN i kba för dem äger, sen hade jag nog köpt mej en bil, sen sparat massvis, till mitt liv som världens bästa fru och mamma. Jag hade nog rest också, någon fet resa! :D

6. om du skulle göra en film om ditt liv, vem skulle få spela huvudrollen? motivation, tack.
Åh, svår fråga! meen, jag hade nog på något sätt velat att det skulle vara Klara Gattbro, för hon känner mej och jag vet hur stark hennes vilja om att göra en sådan uppgift bra är att det skulle inte bli annat än fantastiskt. Plus att hon är sexi som faen, och det är ju aldirg fel!

7. vilka är (enligt dig) dina tre bästa, respektive sämsta egenskaper?
De dåliga:
- jag har dåligt självförtroende...
- jag gråter för mycket
- jag har svårt att "släppa det"
De bra:
- jag bryr mej inte (oftast) om vad andra tycker.
- jag vågar vara mej själv
- jag är en bra kompis.

8. vad är det finaste någon har gjort för dig?
Åh det finns så många saker!
det första jag kom att tänka på bad fotoboken som jag fick av mimmsan när jag fyllde 18 ! <3 finns ej ord för hur fin den va !
Men sen även när jag fyllde, var det 15? så hade Joz och tjejerna bestämt sej för att överraska mej på tio peppe! blev så glad och lycklig! fick även en kamera av dem då ! åh så fint de var! :D<3
Och en viktig sak att notera är carl evans, att finnas för mej så länge som du har, så ofta och alltid, det är nog det lätt finaste jag har fått uppleva. tack älskling.



Kommentarer
Postat av: Klara

Nämen! Vad tusan. Blev helt rörd och tårögd! Hade älskat att få spela dig! <3

Bästa du.

2012-03-30 @ 00:05:04
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: julle

grymma frågor och svar ju!!



blir också sugen på att ha en frågestund, men ingen skulle kommentera:(



puss gulle

2012-04-02 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0