Ingen vila här inte

Jag har försökt blogga ! Men de har inte funkat! Så blev sur och sket i det ;)
Men nu ger jag det ett nytt försök!
Jag har spelat fotboll, haft mysig brunch stund med laget, haft avslutning och utgång med tjejerna i kungs <3 jag har vart på ullared med mamma och gymmat ut ilska med bästiis mimmi ! jag har umgåtts lite med min kärlek! Och Har vart i frölunda torg också, med familjen.E ! Va sjukt mysigt, vi hitta balkläder till tvillingparet och jag är nästan stolt och lixom lite rörd över hur fina dem blev !

Och ikväll står det fest på schemat!
Dessutom är det lagom kaos här! Vi har bland annat helt plötsligt sådär , 4 bilar och en motorcykel på var garageuppfart, och dem är våra lixom? Haha jaja! Här kommer vilse huller om buller från de senare dagarna :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0