Klara

Engelska nationella gick åt helvette så att säga... Blä verkligen.
Och på detta så är hela himlen grå och bidrar med ett ständigt duggande som gör att man blir pisseblöt så fort man går utanför dörren...
Efter provet gick jag med klara och va med när hon invigde solariumet för första gången i sitt liv! Va lite skoj , tur att jag har dej min fina vän i gråa dagar som idag ;)

Har även gjort upp lite planer för helgen som gör att man håller humöret uppe! Ska kolla Sveriges bästa MMA match på fredag, och på lördag (snälla måste bli frisk nu) ska jag springa GbGvarvet och efter de ta någon drink med cicci i storstaden <3 kommer äga!
Men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0